Brixton

New in! Kom och köp!




Killmodellen är super till tjejer med.
Vill damerna nu känna sig lite finare, finns en underbar dammodell!


Live and Jive bildspecial








Kanon band! The troubled three...
Killen som provar det snygga skärpet är han som betalade 500:- för mössan ;) haha

Asbra dag alla!!!


Bra dag!

Nu har vi brudar precis lyckats ta oss hem!
Det har varit en toppendag!
Har fångat en massa bilder, som får dyka upp imorgon...

Bra kille som pruta på en mössa för 239:- vilket resulterade i att han betalade 500:-
Good job Mickan!

Btw, KidCurry är på väg hem han med, dock hemma i Öret om 3 h!

God natt och ajdö! :)


Pinup contest!

Oh yes, förra helgen anordnades det en pinuptävling på Cadillac bar i Örebro...
Som jag vann ;) Yeii!
Svängde förbi och hämtade ut priset tidigare ikväll, nu jäklar är det bara att boka en tatueringstid !





Sweet kisses

Rock'n'Roll Trollhättan !

Imorgon kommer jag och min kompanion Patrik att finnas nere på Rock'n'Roll Trollhättan. Där tok sköna Hi-speed rockabilly bandet Astrolites och Hub Caps spelar ända till klockan 02:00!
Så nu hoppas jag att jag får träffa lite skönt folk som skippar live and jive med brudarna och åker till trollhättan och träffar mig istället!

Bilder kommer nog på söndag

'so long..


Live & jive!


Här kommer ni hitta Sweet Poison brudarna; Mickan&Natta + mig på lördag!
Kom dit vettja ;)


Here you have us!

KidCurry & SinisterDiamond!


In association with:

Vill ni glutta på webshoppen är det bara att klicka på bilden ;)
Just a tip!







RSS 2.0